2014-01-07

Sista semesterdagen för den här  gången, och jag spenderade den genom att sova med mina nya täcken och kuddar (tack för nack-kudden Linnéa) och smygstarta jobbet med att ha ett möte med alla mina kära kyrkråtteledare. Terminen drar igång redan på torsdag för Kyrkråttorna så vi behövde träffas för att prata igenom alla vårens äventyr.

 

Jag har också påbörjat ett projekt av att städa och sortera lägenheten. Jag har ju bott här i ett år nu, så det är väl läge att rensa ut det som inte använts under året.

 

Är så tacksam över dagen.

 

1400662_10151758005630369_1321103604_o

Kommentera

