118. Inreda (5/365)

IMG_5750För ganska exakt ett år sedan så flyttade jag till en ny större lägenhet, med stort badrum, ordentligt kök och till och med en egen balkong. En balkong har jag aldrig haft förut och jag gjorde direkt upp en plan för hur jag skulle inreda där för att få mitt egna lilla gröna rum. Både vintertid och sommartid. Sommaren kom och jag upptäckte att jag behöver hitta på något bra sätt att bli kvitt myggen om jag ska kunna använda balkongen.. Men jag såg ju egentligen mest fram emot vintern och ljusslingan som jag ville sätta upp på balkongräcket, och så här  med snön som föll igår så tycker jag att det är himla mysigt! 

Kommentera

