27. Bukett (11/365)

Som en bukett är den, min fina kjol! Mängder med blommor, den allergivänliga sorten dessutom! 

På jobbet håller vi på och jobbar med en konsert med vår Ungdomskör med Tema Disney och jag tänkte att det var dags att jag sydde upp en prinsesskjol, tänker att jag kommer ha användning för en sådan mer än en gång. För att göra en lång historia kort så har jag världens bästa lång-distans-granne (gränne) som gjorde att jag sparade massa tid, och nu kan ägna mig åt det roligaste, att sy fast blommor och pärlor för att få fram Disneylooken. Vad tror ni? Kan det bli något av det här? 

(blommorna på ena sidan är fastsydda och på den andra sidan är de bara fastnålade, och inga pärlor är fastsydda än, de kommer!)

988396_10152006904845369_1317444816_nNu ska jag bara komma på hur jag får mitt hår att växa typ 20 meter till den 24 Mars, jag har nämligen fått för mig att jag ska vara Rapunzel… 😉 Men vi tar ett problem i taget. 

 

3 reaktioner på ”27. Bukett (11/365)

Kommentera

