Frost

I brist på den här vintern så har jag senaste veckorna verkligen gått tillbaka till NördSofia, den här gången för någonting helt nytt, en ny disneyfilm.

Det var tjejerna i ungdomskören som först tipsade om låten Let it go från filmen som förslag när vi diskuterade vilka sånger vi ska sjunga på våran kommande Disneykonsert. Tjejerna berättade att filmen var jättebra och jag tänkte väl att jaja, Disneys senaste filmer har väl inte alla varit jättebra, Trassel gillar jag men ja.. Jag får väl se den någon gång när jag har tid/lust.

Sagt och gjort, jag började lyssna på Let it go, och senare även resten av soundtracket, för att sedan också kolla på filmen, och vilken bra film det är!

Och det var ju som jag trodde.

Syskonkärlek är äkta kärlek!

 

Så, ja.. Om ni undrar vad jag lyssnar på så är det ”Do you wanna build a snowman” ”Let it go” (eller ”Let it go african tribal version”) ”For the first time in forever” och alla andra toppenbra låtar från soundtracket!
Så jag återkommer väl om typ, tre år när nästa nya obsession inträffar.. Haha

 

Frozen-Il-regno-di-ghiaccio-nuovo-trailer-con-Elsa-e-4-character-poster-41

Kommentera

