Vart börjar man då?

Det känns ju lite som att jag börjar blogga på nytt.. Men jag har ju gjort det förr, men det kom massa högskolestudier i vägen, och hur mycket har jag att berätta om egentligen?

Kanske en del ändå?

Idag har jag och barntimmebarnen pysslat (färglagt Elsa och Anna teckningar) och limmat på massa paljetter (inte bara barn som älskar det för övrigt! Får visa mitt pyssel senare). Vi pratade även också mycket om det här med att vara en bra kompis. Barnen tycker jag är tjatig som inte låter dem välja vilka som får vara med på deras lekar. Hos mig får alla vara med som vill vara med. Jag tycker det är så läskigt att se hur det redan i fyraårsåldern ska väljas vilka som inte får vara med.. Vart går det snett?

IMG_1069

Kommentera

