Blank pages 

Jag var in till Uppsala igår med en kompis. Det var dags för ett restaurangbesök som kompisen fick av mig i födelsedagspresent, och så lite shopping på det. Restaurangen hittade vi i Svavagallerian, och där satt vi länge och njöt av våra pastarätter.

Jag hade några saker jag ville köpa när jag ändå var inne i ”storstan”. Lite påfyllning av sminkbirttagning och ansiktskräm från Body Shop (min nya favoritbutik för övrigt, mammas fel) och så ville jag ha en papperskalender. 

Såg framför mig en bok i A5 format, hårda pärmar och gummiband så den går att ”låsa” när man lägger ner den i handväskan. Det blev ju lättare sagt än gjort.. På akademibokhandeln hittade jag den tillslut! En perfekt kalender för mig. Idag när jag ligger och är lite krasslig så har jag spenderat dagen med att fylla i från outlook-kalendern. Ordning och reda är min grej det! 

Och jag kan inte låta bli att alltid fascineras över hur spännande det alltid är att fortsätta fylla i dagarna, veckorna och månaderna och se vad de ska fyllas med! Så roligt och spännande!! 



Kommentera

