Också ett sätt att börja dagen på

idag är det onsdag och om cirka 2 veckor ska jag på det sista steget i min utredning om överviktskirurgi på akademiska sjukhuset. Det är läkarbesöket som väntar och innan det är dags så ska det tas massa prover, såhär sitter jag och väntar på min tur till provmottagningen vid min vårdcentral. Vill inte veta hur lång kön är eftersom jag har nummer 62… Snark.. Tur att jag inte har bråttom iallafall.. Jag börjar 14.. 

Uppdate, 1 timme senare var det min tur! 10 rör blod ville de ha den här gången! 



Kommentera

