Nu kör vi!!!! 

Idag är dagen! Idag börjar mitt så kallade nya liv. Ett liv inför min överviktsoperation. 
Inför operationen ska jag gå ner 10% av min vikt och jag ska dricka Modifast pulverdrycker i 6 veckor innan, men varje kilo jag går ner innan operationen är självklart bra. 
Så från och med idag så gäller nya förhållningsregler kring mat. Runkeeper och Myfitnesspal är nedladdade för att hjälpa mig på vägen. 
Tanken är att jag nu ska ta bort alla uppenbara kolhydrater och socker. Pasta och ris är jag klar med. färskpotatis får jag äta nu under sommaren, men sen ska potatisen bort också.. Nu kör vi! 
en våg är inköpt, jag måste ju ha en för att följa mina steg! Och den här gången ska jag inte vara rädd för den! Nu kör vi! 
 

En reaktion på ”Nu kör vi!!!! 

Kommentera

