Första semesterdagen

ja, dagen hade ju inte kunnat börja bättre än med det resultatet på vågen som jag fick imorse! 
Idag har jag inte gjort många knop annars, det har verkligen hällregnat.. Så jag har suttit inne med Downton Abbey som sällskap, funkar det också! 
för en stund sedan var jag ute på en promenad, och absolut.. Det är inga drömtider eller drömdistanser, men det är en början, och för mig är 2 km väldigt stort att jag klarade av, och att jag höll en ganska jämn hastighet hela tiden! Det kan ju bara bli bättre eller hur? Det här ska jag göra igen! Ska bara hitta en mindre skogig promenadslinga så jag slipper alla förbenade mygg! 

 

Kommentera

