Helgens äventyr!

åh vilken helg jag haft! Började lördagen tidigt med att åka in till Uppsala med några vänner som skulle sälja grejer på vaksala torg, några timmar utomhus och härligt väder och härliga människor fortsatte vi sedan hem till mig för en grillkväll! För att helt spontant sedan åka till Trollsjön i Tierp för Kvällsdopp! Jag tog mig en simtur runt sjön, 1 timma senare var jag så trött att jag ramlade framlänges i vattnet när jag satte fötterna i marken och försökte ställa mig upp. Fick vänta en stund innan jag kunde kliva upp! 🙂 men det var jätteroligt och jöttemysigt ställe, ett gammalt stenbrott som man gjort till ett badställe! 
   Mina vänner sålde vackra teburkar! Sådan färgklick!
 Solnedgång vid Trollsjön! 

Idag har jag fått leda gudstjänst i Österbybruk, också väldigt roligt! Gudstjänster ska vara levande, och det blev verkligen den här, kantorn kuppade in låtar under pågående gudstjänst för han tyckte att de passade till min predikan, sånt tycker jag är roligt! 
Imorgon väntar en ny vecka, med nya möjligheter! Ska bli roligt att se hur den blir! Jag ska börja med en sovmorgon iallafall! 

Kommentera

