23 Juli 2015

idag la jag min första beställning på Modifast-pulver. Det blev ett megapack med olika sorters pulver, så får jag väl se sen vilka som är godast och som jag vill dricka/äta mer av. Jag beställde även en blandare, rosa såklart.. Självklart kanske en onödig produkt men som min vän pink ladyn sa, så kan ju ingenting som är rosa vara onödigt.  

 
Jag har även gjort en sista Matlista för veckan. Den sista på typ två månader, känns galet att det börjar närma sig med så stora steg nu. 10 dagar kvar så får jag börja med pulvret, sen sex veckor och sedan operation. GALET!! 
Förövrigt är semestern slut om 10 dagar också, var i en av jobbkyrkorna idag och lyssnade på musik i sommarkväll ”ung psalm” som min duktiga kollega ledde! Kände att jag ska njuta sista dagarna innan allting rullar igång igen, även om den här terminen blir väldigt lugn för min del! Prio mig den här gången! 

  

Kommentera

