27 juli 2015

Idag börjar jag med en utmaning. Hittade den på Facebook, men jag gör den till min egna, 20 mil på fem veckor kallas den, och den går ut på just det. Idag gick jag de första 4,5 kilometrarna. När jag börjar jobba igen kommer det automatiskt bli mer gång per dag (eftersom jag aldrig sitter stilla en hel dag).  funderar även på att försöka promenera en stund varje lunchrast, lär ju inte sitta och njuta av pulvermatlådorna direkt. Bättre då att utnyttja tiden och promenera en stund tänker jag. Ingen säger ju att man måste gå fem kilometer i en promenad! Jag gör det på mitt sätt! 
Jag märker också att även om jag gått upp lite i vikt igen(Alltså efter Kalmarresan), så känner jag mig annorlunda i mitt tankesätt. Det är verkligen inga ursäkter längre, och jag blir sur på mig själv om jag fuskar! Det känns så skönt! 

Hade gått ner lite igen när jag ställde mig på vågen imorse! Känns skönt att vara på rätt väg igen! 

   

Kommentera

