28 juli 2015

ja alltså… Igår efter min promenad så var jag dum nog att göra några enkla styrkeövningar.. Och jag har sedan dess sådan träningsvärk!!! Mina stackars armar alltså.. Nåja, det går över och det ska ju tydligen vara bra för en också! (Det där med styrkeövningarna alltså). 
Idag kom också leveransen av modifast, fast utan min rosa shaker.. Har mailat och frågat var den tagit vägen. 

  

Idag levererades också en ny leksak, ett fitnessarmband som jag tänker ska komplettera apparna som jag använder. Än så länge funkar den riktigt bra!  


Imorgon blir det ett besök till Apoteket och leta reda på skoskavsplåster. Har nu lyckats få skoskav både på hälarna och under fötterna (!). 

 

Kommentera

