18 Augusti 2015

Det känns lite som att dagarna bara försvinner från mig just nu. Jag är snart halvvägs genom flytfasen, och än så länge går det förvånansvärt bra! Minus 12 kilo stod vågen på sist jag kollade, vilket jag är grymt stolt över och som gör att jag inte känner mig speciellt stressad över de sista veckorna heller.

Därför bokade jag idag min belöningsmassage. Den som jag skulle ha när jag nått målvikten. Men jag bokade massagen till fredagen innan operationen, för jag misstänker att jag kommer ha svårt att få massage (ligga på mage) efter operationen. Och då SKA jag ju ha nått målvikten, det finns inget alternativ då.

 

Kommentera

