September 17, 2015 at 10:00AM

Jag är så tacksam för er, mina vänner och familj! Igår blev inte som planerat alls och jag skulle säga att det var den största besvikelsen i mitt liv. Nu är det en ny dag och jag har fått en ny operationstid! BARA 18 dagar bort. Det kommer gå snabbt! Stort megatack för alla meddelanden, styrketränar och böner både innan och efter igår, de betyder jättemycket för mig och jag vet inte hur jag skulle tagit mig igenom gårdagen utan dem och ER ❤️❤️❤️ nu laddar vi om och tar nya tag! Tredje gången operationen flyttats, alltså tredje gången gillt nu!!! 🙌🏼😘 #tacksam #bästavännersomfinns #myDSjourney
Kommentera

