6 oktober 2015 2,0

Så hörni, nu kommer en liten dagsrapport. Dagen idag har varit bättre än jag trodde! Jag trodde att jag skulle ha jätteont, men det har jag inte haft! Har haft en alldeles egen morfinpump som jag får tryck på nästan när jag vill. 
Det som har varit jobbigt har varit tröttheten och mattheten som slagit till med olika kraft under dagen. 
Jag har fått vara upp och promenerat och jag spenderade första halvan av dagen ensam på rummet i en fåtölj vid fönstret. 
Jag har också fått träna på att ta mig i och ur sängen, det var väldigt svårt första gången men blir lättare och lättare för varje gång! 
Dagens guldstjärna går till Julia som kom och hälsade på och som tog med sig hårtofsar till mig!!! Tack snälla du!! 😘 
Nu ska jag snart försöka sova, de försöker sticka lite nya nålar i mig då den jag har har börjat svida lite för mycket. Håll tummarna för mig! 
Tusen tack för allt ert stöd!! ❤️❤️

Kommentera

