27 November 2015

Hur galet är det inte att det snart är December, och att vi på söndag får tända första adventsljuset?! 
För övrigt känner jag att det är helt galet vad vågen säger nuförtiden. Idag har jag passerat minus 40 (!!!) kilo! Det är lite olika Milstenar med den siffran. Det är från och med nu som jag kommer ha gått ner mer efter operationen än innan. Det är också halvvägs tills mitt sista mål som jag har uppskrivet och den vikt jag skriver att jag har som slutmål i appar jag använder för att följa viktnedgången. Självklart är det så att slutmålet kanske inte är det slutgiltiga, jag ska prata med personalen på avdelningen vid mitt nästa besök och prata vad en bra målvikt skulle kunna vara! 

Det är verkligen jättekul och jag har en helt annan känsla i kroppen än jag hade för 40 kilo sedan, då gick jag runt med väldigt mycket känsla av att vara misslyckad, det börjar sakta men säkert försvinna och ersättas av en stolthet över vad jag gör, och att jag tagit tag i det här! 

Med andra ord, en bra start på fredagen. Då finns det flera anledningar att plocka fram lite bubbel ikväll! 

En reaktion på ”27 November 2015

Kommentera

