December 03, 2015 at 07:21PM

Idag har jag varit på Äventyr med stort Ä. Ett ställe dit jag kommer återvända till många gånger. Det är nämligen så att jag ska få byta jobb! Den 1 januari börjar jag på nytt i Häverö-Edebo-Singö Församling dit jag tror Gud har kallat mig vidare! Ser fram emot att få börja där, samtidigt som avsked alltid är jobbiga! Jag är så tacksam för allt jag fått lära mig, och framförallt alla människor som jag fått träffa i Gimo Pastorat! Jag bär för alltid med mig det i hjärtat! ❤️ #svenskakyrkan #nyttjobb #avsked
Kommentera

