30 december 2015

Årssammanfattning 2015

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?

ja, jag genomgick en operation. Fullständigt ny upplevelse!

Genomdrev du någon stor förändring?

Japp, 50 kilo lättare och ett nytt sätt att tänka kring motivation, mitt egna själveskadebeteende och nytt jobb tycker jag får räknas in som stora förändringar!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 

Hmm.. Inte vad jag kan minnas, visst säkerligen några insta, fb vänner, men ingen i den närmsta kretsen.

Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas?

 1Juli, datumet  då jag ändrade mitt liv! 5 oktober operationsdagen! Och 14 september, dagen då jag blev hemskickad utan operation. 

Dog någon som stod dig nära? 

Ja, älskade Inga-Britta och Sintra fick vandra vidare för att hålla koll på oss ovan där.

Vilka länder besökte du? 

Finland.. Hmm.. Inget vidare reseår, får försöka ändra på det till 2016

Bästa köpet? 

iPad mini och chromecasten! Utan att tveka!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, min livsstilsförändring och det faktum att det känns som att alla kilon jag gått ner hittills suttit på psyket. Svårt att förklara, men jag MÅR bättre och är gladare nu! 

Saknar du något under år 2015 som du vill ha år 2016?

Balans och sällskap!

Vad önskar du att du gjort mer? 

Rest, träffat nya roliga människor och vågat mer. 

Vad önskar du att du gjort mindre?

Ha ångest över små skitsaker. 
Favoritprogram på TV?

Netflix? Downton Abbey, Once Upon  a Time, gossip girl

Bästa boken du läste i år?

Läste jag en hel bok i år? Hmm.. Påbörjade massor, men vet inte om jag läste färdigt någon hemma. På jobbet var det iallafall Ungt Ledarskap! 

Största musikaliska upptäckten? 

Frozen OST? Nej, men uptown funk är nog den låten som jag lyssnat mest på under hela året!
Vad var din största framgång på jobbet 2015? 

Trygga stabila ungdomar som väljer att fortsätta engagera sig! 
Största misstaget? 

Att jag inte vågat ta för mig mer. 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 

Första halvan av året, ledsnare, andra halvan gladare.

Vad spenderade du mest pengar på? 

Nya kläder!!!

Något du önskade dig och fick? 

Något du önskade dig och inte fick? 

En bättre värld för alla att leva i…
Vad gjorde du på din födelsedag 2015? 

Bjöd barntimmebarnen på glass!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 

Såklart!

Vem saknade du?

Familjen ibland. 

De bästa nya människorna du träffade?

Måste vara årets nya konfirmander!

Mest stolt över? 

Unga Ledarna på jobbet!

Högsta önskan just nu? 

Att nya jobbet är allt det jag vill att det ska vara!

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Vara gladare och stå upp för mig själv! Jag är värd det! 

Kommentera

