6 Mars 2016

En del av det här med att genomgå operation och efterföljande viktnedgång är ju det här med kläder… Jösses säger jag bara. Tror aldrig jag har handlat så mycket kläder som jag gjort senaste månaderna.

Jag försöker hitta kläder på rea och med nedsatt pris eftersom det inte är dags att bygga upp en ny garderob (än) men nu börjar det bli roligt att handla.

Jag behöver inte automatiskt gå in på affärerna som har de större storlekarna, utan jag kan börja kolla på kläder i alla butiker!

Så förra veckan när jag tog en tur till Gävle så hittade jag en Stadium Outlet och gick där lite bananas på träningskläder. Kom därifrån med 1 par nya skor, 2 träningstoppar, 2 träningsbh. Sedan innan hade jag beställt kläder från campadres CRAFT-kampanj, så nu är jag redo att börja träna! Är det inte galet att det inte finns så mycket träningskläder i större storlekar? Det är jättesvårt att hitta iallafall, är det inte då man faktiskt egentligen skulle behöva bra kläder?

Idag blev det iallafall premiär för kläderna och träning. Det blev ett pass som jag hittade på youtube, gäller att börja någonstans känner jag (och jag känner redan träningsvärken komma smygandes…), all träning är bra träning!

 

IMG_9497.JPG

3 reaktioner på ”6 Mars 2016

      1. Yeay! Nu är jag ju beordrad stillasittande ett tag till men det kryyyyper i kroppen på mig. Och jag lär börja lite försiktigare än att gå på ett karatepass när jag väl drar igång.

Kommentera

