21 Mars 2016

Ibland får man verkligen en AHA-upplevelse om hur långt jag kommit…  

 
Mellan bilderna är det 2 år, och 64 kilo.. 
Har alltid haft svårt att se helfigurbilder på mig själv, men när en kompis skickade den här till mig efter min mottagningsgudstjänst igår så blev jag bara glad! Vilken kämpe jag är! 

4 reaktioner på ”21 Mars 2016

  1. Wow!!! Bra jobbat!!! Hittade hit efter att din mamma tipsat om din blogg. Jag gjorde en Gastric Bypass 2013, så jag vet att du inte tappat dina alla kilon utan att du kämpat! bra jobbat, verkligen!!

Kommentera

