17 Juli 2016

Så är packandet igång. Och för en gångs skull ser jag fram emot det här så mycket faktiskt. Här ska rensas!!! I helgen har mina två förråd blivit rensade och ihoppackade, så nu står 7 st flyttkartonger färdigpackade. Och helt plötsligt kändes det inte lika betungande med all packning som kvarstår.

Det är ju fortfarande en hel del kvar att packa ihop såklart, men det här var ändå de två rummen som var mest prylpackade, så jag är väldigt nöjd med att ha rummen färdiga! Bara en högtalarpelare som ska få nytt hem, så är förrådet helt tomt!

 

Sen att vinbären på vinbärsbusken hann mogna innan jag flyttade, så jag kunde göra en burk mästersmedsgelé innan jag flyttar, kändes riktigt bra!

 

Kommentera

