5 juni 2017

Ja, alltså.. tiden springer ifrån mig ordentligt. 
Har bott här nere på Bästkusten i 10 månader nu, mått toppenbra, trivs jättebra, siktade på Göteborgsvarvet 2017, krockade med bilen, blev sjukskriven pga skadorna som uppstod i krocken (bla att ett skulderblad i ryggen slet sig loss från övrig ryggmuskulatur [aj!]). Men nu känner jag att jag är Påväg tillbaka. Livet går uppåt, jag mår i huvudsak bra- tillräckligt bra för att bara kunna fokusera på de bra stunderna. 
Hade en liten moment imorse, när jag insåg hur långt jag kommit. 

Göteborgsvarvet 2017 blev inte av, det kommer däremot Göteborgsvarvet 2018 bli, 13 augusti börjar jag och en vän(outar henne inte än😜) träna tillsammans, och tillsammans ska vi gå i mål! 
Fram tills dess tänker jag rehaba mig ordentligt så jag får koll på skador och yrsel, och det kommer jag göra allra bäst med den här älsklingen som flyttade hem till mig i tisdags! 



Han har redan stulit mitt hjärta! Han finns på instagram på @Nikethewelshie  ❤️

Kommentera

